Wahai Kawan-kawan

SELAMAT MENGAMBIL MANFAAT DARI BLOG INI(^_~)

::..Hisab..::

Daisypath Vacation tickers

03 March 2010

~Observation

Alhamdulillah, bersyukur pada Allah kerana semalam selamat kn observed dengan lecturer..mmg sgt nervous..sgt2..tapi nak sedapkan hati."baru kena observe ngan manusia..apatah lagi dgn Allah nanti"..Allah...

Setelah melaluinya, saya rasa agak ok..tetapi banyak lagi yang perlu diperbaiki..jazakallahu khairan katsira pd lecturer yang amat saya hormati lagi kagumi, iaitu Encik Faudzi bin Umar kerana beliau sudi observed saya dan memberi komen-komen yang amat memotivasikan diri saya dalam usaha untuk menjadi guru yang cemerlang. Beliau terkenal dengan ketinggian ilmu, bukan sahaja dalam bidang Fizik malah dalam ilmu-ilmu agama. Umpama golongan intelektual pada suatu zaman dahulu seperti Ibnu Khaldu, Ibnu Sina dan lain-lain yang bukan sahaja pakar dalam ilmu duniawi malah hebat juga dalam ilmu2 ukhrawi. Tidak lupa, beliau juga amat mesra pelajar dan sempoi..hehe..jgn marah encik=p..apa-apa pun,moga Allah sentiasa merahmati beliau.

Terima kasih juga kepada anak-anak murid saya iaitu pelajar kelas 4 setia SMK Telok Gadong kerana semangat mereka untuk belajar..saya amat sayang pada mereka kerana mereka sayangkan ilmu. Nanti ckgu bagi kamu gula-gula ye=p.

Tidak lupa juga kepada pelajar yang dikasihi Allah, pelajar kelas 4 Luhur untuk subjek Science and pelajar kelas 3 Kasih untuk Pendidikan Jasmani dan Kesihatan. Moga-moga kamu sentiasa diredhai Allah.Cikgu harap kamu menjadi manusia yang bermanfaat kepada agama, keluarga dan negara kelak, insyaAllah

No comments: